Cronica de concert: Proof si Deathdrive in Abyss Club, Oradea, 6 aprilie 2013

So, first of all… O mica NOTA INTRODUCTIVA: daca esti un taran care ragaie bere, esti vesnic patat de mustar si dupa ce te scarpini in cur iti mirosi mana, mai bine nu veni la concerte metal. Sincer, nu veni, nu are niciun rost, n-ai sa intelegi nimic si in plus, ai sa strici toata karma pozitiva si “zen”-ul celor din jurul tau… asa ca prezenta ta e useless si inutila pentru societate, so stay away. Cine a fost sambata la concert stie despre ce vorbesc.

Revenind la ganduri mai luminoase si pasnice: sambata a fost un concert super marfa in clubul oradean Abyss, exact asa cum trebuie – cu voie buna, dans si antren. Mai precis, Proof si Deathdrive s-au reunit intr-un mini-turneu national, de dragul vremurilor bune. Nu stiu cum a fost in celelalte orase, insa in Oradea pot spune ca a iesit un super party, evident atat cat se poate pentru un public nu foarte numeros.

Pe baietii de la Deathdrive nu i-am mai vazut de vreo trei ani si ceva, asa ca am fost curioasa sa vad ce se mai intampla cand sunt ei pe scena. Iata ca….”se-ntampla” si chiar foarte bine. A fost un show super energic, s-au cantat in principal piese de pe “War Within”, album care mie mi s-a parut chiar interesant. Am remarcat ca baietii si-au schimbat mult atitudinea pe scena…totul e mult mai personalizat si i-am regasit pe baieti de data asta mult mai implicati in “filmul” pieselor. Bravo, mi-a placut!

Proof: nici pe ei nu i-am vazut de ani si ani si din nou…surpriza placuta. Membri noi, totul super bine! In primul rand, noul baterist: mare bila alba, Teo bate in tobele alea intr-un mare fel. Tot la capitolul schimbari de componenta, cel mai nou membru al trupei, noul vocal (nu am retinut cum il cheama), are tot o mare bila alba din partea mea. Chiar se integreaza foarte fain in trupa si are super potential pe hardcore, prevad un viitor bun. Daca la Deathdrive a fost cum a fost, Proof a facut atmosfera exact ca-n “good old times”. Show-ul lor a fost un bun exemplu, pentru cei mai tineri, care a demonstrat ce inseamna atitudine si spirit hardcore. S-au cantat si piese proprii si coveruri si nu pot sa nu remarc faptul ca acum i-am vazut in cea mai buna forma. De la interpretare pana la feeling-ul trasmis, totul are nota maxima.

Sincer, nu pot decat sa ma bucur ca inca mai exista concerte neprafuite, la care sa nu ma plictisesc ingrozitor (si da, au fost multe concerte lately de la care am plecat cu nimic remarcabil). Bravo celor de la Proof si Deathdrive, care au demonstrat ca in ciuda unor drumuri exasperante si a sacrificiilor de tot felul, (inca mai) exista daruire si pasiune.

Comentarii - “Cronica de concert: Proof si Deathdrive in Abyss Club, Oradea, 6 aprilie 2013

1. Mi se pare corect ca membrii unei trupe sa aplice pedepse corporale tzaranilor care vin sa jigneasca oamenii de pe scena si sa strice cheful celorlati din club. Nu bati sute de km ca sa-ti strice un jegos karma cand faci ceea ce ai venit sa faci. Situatiile extreme cer masuri extreme.

Thumb up 4 Thumb down 0

*
*