Cronica de concert: NOR si IMPLANT PENTRU REFUZ @ Abyss Club, Oradea, 7 martie 2015

Sambata ce-a trecut a fost concert in Abyss, singurul  club oradean de metale si rockuri grele… E clar, concert Implant pentru Refuz – las toate planurile deoparte si spun „prezent!”. Cred ca deja am pierdut numaratoarea  show-urilor IPR la care am participat in ultimii zece ani, de cand i-am descoperit –  ma pot integra cu usurinta in categoria de fani cu vechime, nu-i asa?!

Seara a fost deschisa de oradenii de la NOR. Am scris de cateva ori despre ei si mereu am avut cate-o mica critica la adresa lor. De data asta mi-am schimbat insa perspectiva…ok, recunosc nu sunt un fan al stilului abordat de ei, dar e clar ca trupa asta creste tot mai mult. Reprezentatiile pe care le-au avut in ultima vreme, nu putine la numar, si-au spus cuvantul si e clar ca trupa s-a „forjat” intr-ale reprezentatiilor live.  Au devenit mai dezinvolti, totul suna mult mai inchegat si natural. NOR este dovada clara a faptului ca perseverenta te poate duce la rezultatele dorite. Baietii au muncit si au ajuns la un nivel de trupa care poate face fata pe scena unor evenimente importante. Am ajuns acasa si-am reascultat  „Piesa 9” – e chiar foarte faina. Daca nu ma credeti, bagati o ascultare! Bravo baieti!

Implant pentru Refuz – motivul prezentei in Oradea? Lansarea noului material discografic, „Cartography” – un album absolut magnific, care va ramane cu siguranta in playlistul meu o buna perioada de-acum incolo. Pentru ca mi-am facut un real scop in viata intr-ale „datului cu parerea”, am zis cateva vorbe despre „Cartography”, aici. Luati de cititi daca nu ati facut-o inca.

Ca de obicei, cei de la Implant pentru Refuz au facut un show absolut memorabil. Au facut un melanj super intre piesele noi si cele care i-au consacrat de-a lungul timpului. Cand am ascultat albumul, nu am stiut cui sa-i atribui cea de-a doua voce, pe langa cea a lui Vita. Iata ca acum m-am dumirit…e vorba despre Freaky, unul dintre chitaristii trupei  –  bravo Freaky, it sounds great!

Piese faine, miscare din plin pe scena si o energie pozitiva transmisa catre public, pe care rar o intalnesc la trupele din Romania! Implant pentru Refuz este deja un pachet cu toate ingredientele unei trupe de succes. Totul depinde mai departe de atitudinea pe care o avem noi, cei care le ascultam muzica sau alegem sa mergem la concertele lor.

Nu stiu de ce, dar nu e prima oara cand simt ca publicul din Oradea a uitat sa se distreze, sa primeasca ce i se ofera de pe scena. Oameni buni, bucurati-va ca vi se ofera concerte de calitate, fiti mai receptivi si mai primitori cu artistii pe care-i aveti in fata! Unde-i spiritul liber si dement?! Unde-i atitudinea rock!?

Felicitari NOR pentru evolutie, felicitari pentru IMPLANT PENTRU REFUZ pentru noul album si pentru fiecare show pe care-l oferiti!

*
*