Cronica de concert: Born From Pain, Rock N Ghena, Deadeye Dick, Take No More @ Fabrica 13.03.2015

Salutos,

Born from fricking Pain! Olandezii nu-s la prima vizita in Romania, iar faptul ca nu am apucat niciodata sa ii vad really bummed me out!
Concertul cu Crowbar a iesit mega marfa, deci ma asteptam sa fie cel putin la fel si cel cu Born From Pain. Combinatia trupelor din deschidere a fost foarte potrivita si a adaugat foarte mult la succesul serii, hai sa vedem ce si cum.

Take No More, o trupa fresh in underground-ul hardcore-ului bucurestean. Cu multa energie, Take No More a incalzit urechile publicului cu un playlist de aproximativ 20 de minute printre care piese de pe EP-ul lansat de curand ‘The Real Deal’. Pe alocuri s-au putut observa cateva greseli si chiar una dintre chitari s-a dezacordat spre ultima piesa, dar chestiile astea se rezolva cu mai multe repetitii si un acordor. Take No More ‘The Real Deal’, check it out!

Deadeye Dick in the house! Nu cred ca mai e cazul sa mentionez ca imi place trupa asta mega mult, cred ca am zis asta de prea multe ori. Din pacate Deadeye Dick nu s-a bucurat de agitatie sau de un public numeros dar show-ul trupei a fost la inaltime ca de obicei. Soundwise, aproape totul a fost la fix; una din chitari a nu prea s-a auzit dar in rest perfect sound. Mihai e un vocal foarte agitat si inimos, asa ca s-a daruit cu totul pe scena, de fapt asa obisnuieste sa faca mereu; overall performance, nota 9!. Deadeye Dick, old time favorite!

A urmat randul ultimei trupe romanesti din seara rezervata hardcore-ului, Rock’n Ghena! Spre uimirea tuturor RnG au venit cu o formula noua si anume un membru nou: Razvan Raduta (Cap de Craniu, TBA). Nu stiu cat au apucat sa repete impreuna, dar presupun ca naveta Bucuresti-Mangalia nu e chiar placuta si chestia asta s-a simtit un pic pe piese. Cat despre show, RnG did it again! Vocalul este unul dintre cei mai agitati si nervosi pe care i-am vazut live, iar piesa sa de rezistenta este comunicarea si interactiunea cu publicul, lucru care a putut fi observat la initiativele sale pentru wall of death, getdown-jump si circle pit-uri. O incalzire ca la carte pentru Born From Pain!

Born From god-damn Pain! Publicul a luat-o razna, direct; mosh-pit, stage dives, au urlat versurile alaturi de vocal, fix cum trebuie la un concert hardcore! Pe langa piesele care i-au facut faimosi, baietii au cantat si piese de pe ultimul lor album, lansat in 2014, Dance With The Devil. M-a bucurat foarte mult sa aud trupa cum a mentionat si felicitat trupele din deschidere – chestie care se cam uita, in special la trupe mai mari – si faptul ca a mentinut, pe tot parcursul concertului, conexiunea cu publicul, that’s the way to do it! Desi stiu ca stilul lor este hardcore, nu am putut sa nu observ influentele metal, plus solo-uri ciudatele, plus refrenuri out of the ordinary pentru hardcore. Totusi s-a putut observa cu cata pofta si energie au cantat, in special la unul dintre chitaristi care a ras si zambit tot setul, chestie care spune mai multe decat as putea mentiona eu aici. Born From Pain, always welcomed here!

Felicitari organizatorilor ca au reusit sa mentina programul anuntat si felicitarilor celor de la sunet si lumini pentru o treaba facuta cum trebuie!
See ya around!

*