Cronica concert: In Other Climes, Rock n Ghena (lansare album), Walk The Abyss – 04.02.2014, Question Mark

Salut! 2014, sunt tot eu, Kinnu si aparent, mi-am perfectionat tehnicile. De astazi, sunt jurnalist profesionist, cel putin prin ochii altora. O sa va explic si de ce un pic mai jos. Imi pare rau ca am intarziat cu cronica, dar sper sa va placa.

La cateva minute dupa ce am aterizat in Question Mark, am fost intampinat de un tip care se interesa de persoana mea (fiind galagie nu am inteles foarte bine care era scopul lui), dar m-a tratat ca pe un jurnalist adevarat, which is nice, dar stim cu totii adevarul…

Question Mark e si o sa ramana unul dintre cluburile mele favorite, mai ales ca e mereu plin de cunoscuti si tovarasi , asadar ma bucur ca am prins concertul in clubul asta.

Trupa de deschidere si cea care m-a surprins extrem de placut, a fost Walk The Abyss. S-a dat astfel startul unei seri mega hardcore, cu un sound foarte solid si balansat, tocmai bun pentru incalzirea atmosferei. La primul concert de-al lor la care am asistat, mi-am creat o idee despre sound-ul trupei dar din pacate, atunci sonorizarea a fost destul de slaba si nu am inteles in totalitate unde se incadreaza. Nu a fost cazul si acum, am fost foarte uimit cand am auzit cat de solid suna de aceasta data cu un nou chitarist in componenta. Ah, da… noul vocal, anuntat pe ultima piesa ca sa fie o iesire completa, este Andrei Vladila (Chaos Cult, ex-Psyhogod) un barbos nebun cu multa energie! Walk The Abyss sunt bine pe brutale!

Uitasem ca Rock n Ghena aveau si lansare de album cu ocazia acestui eveniment, sa imi fie rusine! Din primele secunde mi-am dat seama cat de bine stiu oamenii astia sa se exprime prin muzica, mai ales ca „soundtrack-ul” perfect pentru exprimarea furiei si urii fata de sistem este hardcore-ul, clar. Vocalul este foarte expresiv si a stiut cum sa isi concentreze razvratirea prin microfon alaturi de public si a reusit sa ii agite pei cei dornici de miscare. Spre final Rock n Ghena ne-a delectat cu doua cover-uri dupa Madball si Obituary si un feature foarte reusit cu Aliosha de la H8. Rock n Ghena sunt bine pe nervi!

A venit si randul trupei In Other Climes, o trupa tanara din Franta cu un stil de hardcore destul de energic si o atitudine foarte libertina. Trupa a reusit sa starneasca si mai multa agitatie in randul publicului, iar moshpit-ul sau criclepit-urile pe ritmurile de thrash si hardcore au fost deliciul tutror. Dupa zece minute am realizat ca trupei ii lipseste un membru, basistul, despre care trupa a mentionat ceva in fuga , iar remarcile nu au fost foarte friendly, ma rog… band issues. Cel mai mult m-a impresionat tobarul, undeva spre sfarsitul concertului m-am mutat in lateralul scenei numai sa ii pot admira tehnica si lejeritatea cu care canta, e cam prea bine tipul. In Other Climes a reusit sa faca publicul sa ceara bis, experimentand un pic cu ultima piesa, in care au bagat cateva bucati din Pantera care s-au potrivit perfect cu stilul lor. In Other Climes sunt bine pe distractie!

O seara foarte distractiva, intr-un club care promoveaza si sustine trupele locale, un club care mereu este plin de prieteni si cunoscuti cu aceleasi gusturi muzicale. Sper sa mai prind in curand niste concerte Walk The Abyss sau Rock n Ghena ca parca nu mi-a ajuns doar o seara!

*
*