Cronica concert: ABNORMYNDEFFECT, DEADEYE DICK, DROP OUT OF LIFE 16.05.2014 @ club Fabrica

“Oh, un show interesant la care trebuie sa ajung!” Am zis asta pentru ca aveam cateva motive sa ii vad/ascult pe baietii astia: pe Drop Out Of Life pentru ca, data trecuta nu am reusit sa inteleg mare lucru din cauza sonorizarii mai slabe; pe Deadeye Dick pentru ca nu i-am mai vazut de foarte mult timp, iar pe AbnormynDeffect pentru ca nu am reusit sa ajung la niciun concert de al lor prin Bucuresti. Eu zic ca aveam destule motive!

“Reprezentand” Calea Plevnei, formata din niste baieti pasionati si mereu pusi pe caterinca, Drop Out Of Life e o trupa care imi place foarte mult si care m-a  influentat destul de mult in incercarile mele muzicale. E clar…seara aia nu era de ratat, mai ales tinand cont de calitatea sonorizarii din Fabrica. Show-ul celor de la Drop Out Of Life a fost unul foarte suparat si agitat, ajutat de jocul de luminii DIY, trupa reusind sa isi incheie prestatia intr-o atmosfera apasatoare pe un outro epic si lent. Baieti, tot respectul!

Din cate stiu, acest concert este primul in care trupa Deadeye Dick a cantat in formula noua si trebuie sa zic ca alegerea a fost una buna! Noul vocal chiar a reusit sa ajunga la performantele anteriorilor Pava si Killy, ba mai mult a facut un show demn ne tinut minte. O trupa mega agitata cu o compozitie muzicala foarte interesanta. Cred ca baietilor li s-a simtit dorul pe scena bucuresteana. Pot sa zic “welcome back”? S-a cantat si o piesa noua, care poate fi gasita pe internet, Statues, inregistrata de curand si in care puteti regasi performantele noului vocal (go check it out, e marfa).

AbnormynDeffect este una din trupele despre care nu auzi decat de bine si am vrut sa vad cu ochii mei cat de bine. Nu mi-a luat mult sa imi dau seama, normal. De la prima piesa publicul a inceput sa se agite in fata scenei si sa urle versurile odata cu trupa. Baietii nu sunt chiar pe “filmul” meu, dar inteleg perfect de ce este o trupa asa ascultata: sunt “zid” pe instrumente, iar noul vocal e bine rau pe nebunie! Sper sa ii vedem mai des prin Bucuresti!

Primul concert din turneul Strike Down Your Boundaries al celor de la AbnormynDeffect si Deadeye Dick a fost unul cu o combinatie interesanta de stiluri, in care am ajuns sa descopar ca se merita sa avem mai multe concerte cu mixuri de genul, cu stiluri nici prea diferite, dar nici asemanatoare. As fi vrut totusi sa vina mai multi oameni, dar nah… ne-am obsnuit asa.

O seara ultra-marfa, cu o combinatie surprinzator de misto! Inca un lucru: sustineti trupele care merita, cum stiti voi mai bine!

*
*