SUICIDE SILENCE – The Black Crown

SUICIDE SILENCE este una dintre trupele deathcore preferate de mine, asa ca am fost nerabdatoare sa ascult noul album, avand in vedere si featuring-urile alaturi de Jonatan Davis(marea mea feblete) si Frank Mullen pe doua dintre piesele materialului. “The Black Crown” e un disc cu adevarat interesant, plin de furie si c**ie, ce-i drept caracteristici uzuale pentru cei cinci americani. Intreg tracklistul este format din piese grele, condimentate cu blast-beat-uri infernale si breakdown-uri de-a dreptul bolnave – am remarcat evolutia majora a tobarului Alex Lopez care se impune in piese cu o sectie ritmica demna de invidiat pentru multe trupe.
Singurul aspect care ma enerveaza profund la SUICIDE SILENCE este blazarea juvenila intalnita in versurile unor piese …ceva din ciclul “viata e greu…oamenii e rai” sau “ce de cacat e lumea asta..vreau sa moara toti cei din jurul meu”- pentru a fi mai explicita vezi versurile “Fuck Everything” sau “You only live once”…Tind sa cred ca baietii astia si-au luat la vremea lor cam multe suturi in fund si caiete in cap pe holurile scolii…doar de aici sa vina razvratirea asta. Trecand peste acest aspect, vocea lui Mitch suna mai bine ca niciodata pe acest album, ridicand piesele la un potential maxim pe care-l poate atinge trupa in momentul de fata. Dupa cum spuneam si mai devreme, Witness The Addiction piesa interpretata alaturi de John Davis(KoRn) este un melanj absolut dement care te umple de adrenalina si te face sa spargi peretii. J. D. este de departe cea mai inspirata alegere pe care putea sa o faca trupa pentru un featuring, imbinarea dintre scream-urile nestapanite si melodicul aproape horror fiind foarte tare. Ma asteptam la mai mult de la piesa  Smashed, interpretata alaturi de Frank Mullen (Suffocation)-growl-urile celor doi fiind nefiid puse in valoare la nivelul la care ar fi fost necesar. Am remarcat piesa Cross-Eyed Catastrophe, are acele pasaje instrumentale marcate de ritmurile de chitara ce duc pe alocuri spre filiera black-metal.
Tehnicitatea compozitiilor si elementele de grindcore si hardcore presarate in piese ridica mult nivelul albumului si face din SUICIDE SILENCE o trupa ce promite din ce in ce mai mult. Per total albumul “The Black Crown” e dovada faptului ca death-erii americani au un viitor tot mai stralucit, piesele fiind foarte potrivite pentru o prestatie live de zile mari.

1.Slaves To Substance
2. O.C.D.
3. Human Violence