Strength Approach – Roma Hardcore State Of Mind EP

Din cate stiu eu, in Italia miscarea hardcore nu e atat de mare ca in alte tari din vestul sau centrul Europei…doar trei trupe de acolo mi-au atras pana acum atentia, cel putin din ce imi amintesc acum, iar ele sunt To Kill, care din pacate nu mai exista, Straight Opposition si trupa despre care vorbesc azi, Strength Approach. Baietii din Roma scot in primavara asta un nou EP, “Roma Hardcore State Of Mind”, prin Destroy Your World Inc (labelul vocalului trupei, Alexxx, la care mai sunt semnate trupe ca Traces Of You sau For The Glory), precedat de aclamatul full-length “With Or Without You” care a iesit pe piata in primavara anului trecut prin GSR Music  si DRA Entertainment. Strength Approach nu e trupa care sa iasa cu ceva diferit sau unic din peisajul hardcore… ca multe alte trupe merg pe reteta clasica de hardcore-punk, riffuri taioase, voce agresiva cu influente SOIA sau Terror, ganguri, cate o bucata balansata pe ici pe colo… si cam asta e.. genul de descriere repetitiva de la foarte multe trupe de gen. De apreciat e ca indiferent de cat de comuna sau nu suna muzica lor, Strength Approach a fost printre putinele trupe hardcore din Italia care a rezistat peste ani, fiind printre veteranii tarii, trupa luand nastere in 1996. Ca si in cazul altor trupe europene, toti anii astia nu au trecut in zadar… dupa multa munca, sacrificii si dedicare trupa a ajuns sa concerteze in intreaga Europa, Asia, Australia, America de Sud sau SUA alaturi de nume mari ale genului iar in 2012 au luat parte chiar la Rebellion Tour 3 alaturi de Madball, H2O, Deez Nuts, First Blood si Devil In Me…si nu oricine ajunge sa ia parte la genul asta de turnee.

Roma Hardcore State Of Mind”, (produs alaturi de Mitts – Madball in studioul Hell Smell din Roma), e un EP de patru piese ce insumeaza aproape zece minute de hardcore in stilul clasic Strength Approach, aproape ca nu iti dai seama cat de repede se termina… muzica de circle-pit si 2-step presarata cu gang vocals, simplu si direct…iar pe “It’s Our Time” il au invitat la voce pe bassistul trupei Sick Of It All, Craig Setari. What more do you want?!  Pentru piesa “Carry On The Torch” am inteles ca se va filma in curand si un videoclip in Roma, Berlin si New York. Dupa lansarea EP-ului trupa va incepe un turneu mondial cu mici pauze care va acoperi din nou America de Sud, Asia, cateva festuri importante prin SUA si o mare parte a Europei.  Cum zic si ei…”I won’t stop for nothiiiing!”.

01.The Guilt
02.Carry On The Torch
03.It’s Our Time (feat. Craig Setari – Sick Of It All)