Cronica de album: Wrath Of Atlas – Self-Titled

Acum cateva zile am avut chef sa ascult ceva nou si agresiv – din obisnuinta, a fost deathcore – dar de data asta am fost nesabuit si am ales ceva technical deathcore. Dupa cateva cautari aleatorii am decis ca Wrath Of Atlas prezinta bine si am zis sa ii dau o ascultare. Wrath Of Atlas e o trupa formata in 2009 care in aprilie si-a lansat materialul de debut, intitulat simplu dupa numele trupei. Ca vreau sau nu, munca tot munca ramane si e cam singurul loc in care am timp sa ascult linistit chestii noi. Ma rog, nu trebuie nimeni sa afle asta, ramane intre noi. I-am dat play, prima piesa fiind Intro – banuiesc ca intro-ul albumului trebuia sa se numeasca asa – piesa incepe in forta cu o parte de bass care prevesteste oarecum scream-ul nervos ce urmeaza. Baietii astia din Jeffersonville, Indiana nu se lasa mai prejos cand vine vorba de deathcore; avand multe influente din Whitechapel sau Job For A Cowboy nu aveau cum sa o dea in bara, sunetul greu, rapid si agresiv se simte in toate piesele, dar ce m-a surprins a fost Death Of A Progressive Era (piesa instrumentala). Fiind pasionat de muzica progressive si technical am vrut ca piesa asta sa ma lase cu gura cascata, nu a fost cazul, riff-uri simple, batai liniare, cateva bucati din piesa chiar imi aduc aminte de primul album Bring Me The Horizon, deci „moarte unei ere progresive”? in piesa asta da. In rest, in  afara de piesa Abigail, You Witch! care mi-a ramas si intiparita in creier, trupa nu m-a impresionat prea mult. Ca iubitor de muzica agresiva, am o parte din mine care iubeste breakdown-urile, nu si breakdown-band-urile. La prima impresie W.O.A pare una din trupele alea si chiar ma bucur ca de fapt nu prea e cazul aici. Ma asteptam ca piesele lor sa fie mai mult „technical” as it was stated, dar la capitolul deathcore, baietii astia isi merita aprecierile. In concluzie, un album bun cu care merita sa iti pierzi un pic vremea, dar nu atat de mult incat sa devin fan, sunt altii care mananca muzica asta pe paine. Oricum, baietii sunt tineri, iar cu mai multa munca pot ajunge unde trebuie.

01.Intro
02.Black Cats
03.A Perfect Christmas