Cronica de album: Mark My Words – Indicators

A trecut ceva vreme de cand nu i-am mai dai ascultare batranului harcore si de ceva timp l-am cam neglijat, dar cum pofta vine mancand asa m-a acaparat si pe mine pofta de hardcore dupa ce am pus pe play albumul Indicators de la Mark My Words, al doilea album lansat de trupa asta, care dovedeste ca hardcore still lives. Primul lucru care l-am observat la acest album e modul in care a fost masterizat, poate ca nu e cazul sa mentionez chestia asta dar albumul suna foarte echilibrat si un pic cam punch-less. Toate detaliile, cum ar fi cateva bucati groovy de bass, se aud perfect, dar din pacate albumului ii lipseste forta si volumul ala demn de un album hardcore. Incerc sa nu ma pierd in chestiuni tehnice and all, revenim la Mark My Words!

Nu am ascultat primul lor album asa ca nu o sa fac vreo comparatie, dar vreau sa il compar cu celelate mii de albume fantastice de hardcore… da, nu am cum sa fac asta, baietii astia nu vor sa reinventeze hardcore-ul, fac doar ce le place si asta trece in playlistul meu cu muzica de genul, deci pe mine m-ati castigat. Nu ma ascund, am crezut ca o sa fie doar „un alt album de hardcore” si m-am inselat, Indicators imi demonstreaza ca si o trupa underated poate sa faca hardcore de calitate; australieni, nah. O trupa generica de hardcore sau nu, merita sa pierzi cateva zeci de minute din viata ta sa iti mai aduci aminte cat de frumoasa e muzica asta; cine stie, poate dupa ce il asculti o sa o dai pe Terror, nu te condamna nimeni, asta e efectul asteptat!

01. Intro
02. Directions
03. Driftwood