Cronica de album: Lifeforms – „Multidimensional”

Trupa Lifeforms este de data aceasta in vizorul nostru si nu cred ca o sa va uimesc cand zic ca si trupa aceasta este de deathcore, progressive deathcore sa fiu mai precis. Primul lor album full-lenght se intituleaza Multidimensional si este urmarea EP-urilor Illusions si Syntethic. Se pare ca deja loveste bine in aria trupelor de Djent/Progressive metal atat prin sound-ul specific dar si prin versurile misterioase despre maretia universului sau latura umana. Urmand ordinea aceasta, as vrea sa adaug ca e o trupa destul de tehnica, desi in mare parte partile progressive sunt de fapt djent-ing la greu, au un sound foarte compact si balansat, tipic trupelor de genul si cred ca asta nu ii ajuta sa iasa in fata deloc, poate decat prin faptul ca sunt o trupa noua; cat despre versuri, consider ca sunt simpliste, dar catchy, poate ca prea simpliste cateodata avand in vedere subiectele mentionate mai sus. Albumul contine 10 piese, noua dintre ele purtand aceeasi forta bruta de djent bine gandita si calculata, dar din pacate, trupa nu vine cu nici o inovatie in ceea ce priveste stilul muzical si asta, in ochii mei, ii arunca inapoi in groapa plina cu trupe deathcore/djent care suna exact la fel si nu se deosebesc decat prin artwork-uri exceptionale. Piesa de referinta si sincer, cea mai frumoasa din playlist-ul albumului din prisma compozitiei mult mai melodice se numeste Reflections II, dar va recomand si piesa The Ones, mai ales fanilor Hacktivist. Concluzia? Sigur o sa mai auzim de trupa asta mai ales pentru ca au un sound asa puternic si stabil; oricum, nu strica sa dai o ascultare albumului daca esti ascultator al acestui gen, cine stie,poate ca o sa iti placa!
P.S. :Ca sa vedeti cat de bine sta California la capitolul muzica, baietii astia din Sacramento deja au semnat cu o casa de discuri si anume Lifeforce Records care a lucrat cu cateva nume mari in industrie ca The Faceless, Caliban, All That Remains sau This Or The Apocalypse,deci nu imi fac griji de rapiditatea cu care trupa o sa devina faimoasa.

1. Descent Into Madness
2. Multidimensional
3.Illogical