Cronica de album: All For Nothing – „What Lies Within Us”

Din nou axati pe hardcore-ul olandez, ajungem pentru a doua oara la All For Nothing, de data aceasta fiind vorba de al cincilea album al formatiei din Rotterdam, lansat prin aceeasi casa de discuri, GSR Music. Ca scurt istoric, trupa a fost formata in anul 2002, timp in care a devenit un pilon important al hardcore-ului european si e o obisnuita a turneelor alaturi de formatii ca Madball, Walls Of Jericho, Sick Of It All, Born From Pain sau Shai Hulud din Europa pana in Asia.
Noul album All For Nothing, “What Lies Within Us” e apogeul unei decade pline de pasiune pentru un mix de melodic hardcore, punk rock si metal plin de furie si agresivitate olandeza. Un nou album care imbina perfect riffuri groovy melodice, breakdownuri grele si refrenuri perfecte pentru sing-along, cu fiecare piesa noua fiind explorate noi orizonturi si taramuri. “What Lies Within Us” e cu siguranta cel mai bun album al acestei trupe care a evoluat enorm de la un material la altul si nu s-a lasat calcata in picioare de toate piedicile tipice scenei underground. Cu 12 piese foarte variate ce te invita in fata scenei la moshpit, stage-dive si microfoane aruncate in public, riffuri taioase si tobe dinamice, vocalista Cindy van der Heijden demonstreaza cat de mult si-a maturizat lirica si vocea in ultimii zece ani, fiind mai clara ca niciodata, cu o privire critica asupra lumii, dar o abordare pozitiva si dorinta de a o face un loc mai bun, la sfarsitul celor aproximativ 30 de minute lasandu-te cu o dorinta extrema de mai mult. “What Lies Within Us” e cu siguranta un mare pas spre urmatorul level in cariera trupei cu care vor cuceri noi audiente dar si scene mai mari. Ca favorite personale in acest moment trebuie sa mentionez neaparat “Last Bit Of Hope”, „Burn The Lies”, “Nothing Left To Fear” si piesa care da titlul albumului, “What Lies Within Us”, trackuri care pot fi cu usurinta catalogate printre cele mai bune din intregul catalog al formatiei. Trust me, you won’t regret it.

01. Prologue
02. Luctor Et Emergo
03. Burn The Lies